Tuesday 21 May 2013

Siang dan Malam- sekelip mata

 
Masa saya on the way ke Australia baru-baru ni saya menyaksikan perubahan aneh tetapi benar. Siang bertukar menjadi malam dalam hanya masa 20 minit barangkali, sehingga dapat saya saksikan sempadan malam dan siang. Yang paling aneh ialah saya melihat bagaimana cahaya siang dibelakang sayap pesawat dan malam dihadapan sayap pesawat. Macam ada divider pulak.
 


 
Ini dapat saya saksikan kerana lazim seat saya atas sayap bila terbang jauh. Kosong seat sebelah. Senang tidur. Jika tak, jet lag nanti teruk, dua tiga hari tak betul lagi.
 
Dalam jam 3.45 ptg waktu Malaysia, saya pastikan saya tak tidur dan saya dapat le saksi fenomena ini. Nampaknya ramai orang dalam pesawat tu tak realise. Tak pe lah. Tetapi ada juga yang sempat mengambill video clip dan gambar. Saya sempat juga memberi tahu beberapa orang Malaysia tentang fenomena ini dan mereka turut terpegun.
 
 
Kejadian Allah sungguh kagum. Saya melintasi dengan pesawat dan melihat bumi dari udara, sempadan antara siang dan malam. Bukan senang oi..Ustaz Azhar Idrus pun belum try kot.

No comments:

NWO?? ADA KE?

NWO? Ada kawan saya yang tanya saya, Doc apa itu NWO yea? Apa wujud NWO atau New World Order? Saya tersenyum dan hairan kenapa tetiba kawan ...